RiRi22 çişli bez sayısından anlaşılıyor. İlk 3 hafta her hafta çağırdı bizi aile hekimliği kilo kontrolü için. Artışımız iyi olduğu için mama verme doyuyor kilo alımı iyi dendi. Kaç kilo doğdu? Memenin birini sonuna kadar verin önsüt biraz su gibi oluyor önemli olan memedeki son süt o tok tutuyor emzirmeden önce ön sütü sağabilirsiniz ondan sonra memeyi verin ben öyle yapıyorum. Ağlama devam ediyorsa diğer memeyi de şunun bizim doktorumuz be zaman istiyorsa vereceksin sınırlama olmaz bırak istediği zaman emsin o alması gerekeni alır gerisini kusar demişti.
Bir de sütünüzü yağlandırıcı, besleyici şeyler tüketin. Misal hurma, ceviz ikilisi, haşlanmış yumurta, tahin-pekmez, peynir kahvaltıda.
Öğlen sıcak bir çorba olsun muhakkak yanına dut suyu yapıyorum ben, dere otu, kuruyemiş.
Şekerli her şeyden uzak durun çok gaz yapıyor bisküvi, çikolata, süt.
Ama mercimek, bulgur, nohut bunları asla kısmayacaksın dedi bize çocuk doktorumuz. Kızım 3 kilo doğdu yarın 1 aylık olacak şuan 4.800 filan maşallah mamasız. Kısmıyorum sağlıklı şeylerden 🌸