Asi_07 merhaba cevap için teşekkür ederim. benimde ilkinde çok az sürmüştü. İkinci doğumumu yapalı 25 gün oldu hastanede de hiç yoğun bi kanamam olmadı şimdi de tam bitti diyorum tekrar lekelenme şeklinde başlıyor ilk doğumumun üstünden 10 sene geçti unutmuşum korktum bi an niye hala devam ediyor diye :)