crescent___ 12nur_ kaçıncı haftadasınız? Bende olmadı 25. Haftadayım daha cok sıcaklıyorum diye mi nedir uyandığımda göbeğimi açmış oluyorum 😅
12nur_ crescent___ vücut kolarak bende sicakliyorum ama karnima her dolgundugumda buz gibj geliyo nedense
12nur_ Baby_B kızlar sanirim ben bu kışı üşümeden geciricem marta geliyo doğumun ve zaman hic geçmiyo öyle harejet ediyoki kucağıma almak icin sabirsizlaniyorum
crescent___ 12nur_ anladımm yine de biraz sıcak tutmayı deneyin ekstra ama dikkatinizi çekmişken ne olur ne olmaz doktorunuza danışın bir 🙏🏻
Baby_B 12nur_ canim sen diyince baktim Karnima dokundum,benimde karnim soguk.Ama vucudum usumuyor.Yani önemli bir sey oldugunu duusunmuyorum.Agri,sanci,kanama yok😊
Baby_B 12nur_ internete yazinca nedenleri cikiyor.Hamileyken olabildigide yaziyor.Korkmayin bence ama tabi sorun