Merhaba güzel anneler ve anne adayları ben ilk 3 ay hiç kusmadım mide bulantım oluyordu ama çok fazla kusmadım 2-3 defa kustum diyebilirim şu an hamileliğimin 18 haftasındayım sabahları aşırı midem bulanıyor kusuyorum ve çok başım ağrıyor acaba normal mi bazıları 2 trimester çok daha rahat diyor benim zorlanmam normal mi