Tictack Merhaba bebeğim oblik duruşmuş, acaba daha önce bunu duyan yaşayan var mı? Düzelir mi bu şekilde normal dogum yapan var mi
Aslaninannesi_ Tictack canım bakıyorlar eğer son iki haftan girmiş ise sezaryene yönlendiriyorlar bebeğin pozisyonu suan doğuma uygun değil
Tictack Aslaninannesi_ doktorum bi kac gun daha bekleyelım belki düzelir dedi sizin basiniza geldi mi peki yada duydunuz mu acaba hangi egzsrsizle düzeltebilirim pozisyonunu makat gelisle ilgiki cok bilgi var ama bu pozisyonla ilgili yok
Aslaninannesi_ Tictack canım yok bir tanıdığımda vardı ama o düzenlediği için sezaryen oldu karnı yamuk duruyordu belliydi bebeğin yan durduğu sakın stres yapma hersey olacağına varır