Arkadaşlar merhaba bat’a 2 gün var geçen ay 2 kere hastalandım bu ay yumurtalama günümde pembe ve kahverengi lekelenmem oldu çok az 2-3 gün önce test yaptım negatif çıktı çok özür dilerim ama süt beyazı kokusuz bi akıntım var arada bi kasıklarım ve bel ağrım oluyor tam hastalandım diyorum gidiyorum sadece akıntı benim gibi olan var mı ?