Gami98 anneyiz ilk bebeğiniz mi bilmiyorum ama benim ikinci ordan tecrübemle söylüyorum anneliğin her anı her nefesi endişe.Emin olun ben de sürekli içimi ferah tutmaya çalışıyorum ama aklımın bir köşesinde acabalar🥲 Yine de korkmayalım, mevla neylerse güzel eyler diyelim tevekkül edelim ki, bizim ruh halimizden, ahvalimizden her anımızdan manen beslenen yavrularımız da iyi olsunlar.Allahın izniyle inanıyorum bu süreç en güzel şekilde tamamlanıcak.Sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alıp koklıycaz.❤️