Hanımlar pazartesi günü doktora gittiğimde tansiyonum yüksek çıktı 2 kez yüksek çıkınca dr ilaç başladı birde 24 saatlik idrar istedi sonucum bu şekilde çıktı bende korkup acile gittim acilde kanlarım alındı nstye bağladılar açılmam vs yok sancım da çıkmadı tansiyonlarım
Da normal geldiği için yatış yapmadım doktor önermedi daha doğrusu bu zehirlenme durumunu yaşayan var mı aranız da ne gibi bir tedavi uyguluyorlar bana yardımcı olur musunuz