-Arzu-76 Doktorum daha önce hiç yaşamadığın bir ağrı olucak dedi ama burdaa regl ağrısı ile hastaneye gidenler doğumu başlayanlar açılması olanlar var 1 haftadır zaten regl ağrım var dün kontrole de gittim her an olabilir nasıl anlicam acaba
Mavisanne88 -Arzu-76 ben yaşamadım ama benim arkadaşım da yeni doğum yaptı o da bana nasıl anlıcam diyordum ama anlıyorsun daha önce hiç yaşamadığım bir ağrıydı dedi duşa falan girince yatınca vs geçmeyen düzenli bir ağrıymış ilk 30 dk da bir geliyordu dedi
-Arzu-76 BUSRAMSAMETM 37+0 bugün erken doğum riskim vardı 2 aydır inşallah 38 i de tamamlariz da öyle gelir