Allah yardımcınız olsun inşallah güzel güzel geçsin, biraz daha kendinize bebeğinize onunla baş başa olup özel anlar yaşayacağınıza odaklanın, ne şanslısınız ki bu kadar durabilmişler, ne şanslısınız ki ikisine de bir telefon ile ulaşıyorsunuz, eşinizin mesai zamanları bolca bir ona bir ona gidin ya da arayın çağırın, herkesin ihtiyaç ve isteği farklı, bana da insanlar iyi gelmiyor şimdiden gönül kırmadan kendi ailem dahil kalmalı bir durum istemediğimi nasıl ifade edebilirim diye düşünüyorum