Çok şükür bana da nasip oldu bu başlığı yazabilmek. Hamileliğim sanki bir hastalıkmış gibi geçiyor çok zorlanıyorum o yüzden son düzlüğe girdiğime hala inanamıyorum. Prenses gibi hamilelik geçirenlere çok imreniyorum 🥹 sizlerde durumlar nasıl hanımlar?