Esra1260 Kızlar ben de hipotiroid var ve hamilelikte tiroid yüksekliği çok önemliymiş bebeğin gelişimi açısından çok korkuyorum bu şekilde tiroidi yüksek olupta bebişini sağ salim kucağına alan varmı dahiliye doktoru ilaca başlattı ama ya düşmezse korkuyorum
ElmasSs Esra1260 Canım bende de var aynı şekilde 18. Haftadayım çok şükür iyi gidiyor ilaçlarını düzenli kullan normalde ayda bir kontrol istiyorlar ama ben iki haftada bir takip ediyorum çünkü benim değerim çok oynuyor