Fatmanaz anlam veremiyorum balikesir bandırmada yaşıyorum devlet hastanesi takipliyim 37 haftalığım ama çatı muayenesi burada sancın gelmeden yapılmıyor... arkadaşım yakın zamanda doğurdu sancısı gelene kadar bakılmadı 40.haftalardaydi hatta. Sancin gelmeden açıklığını anlayamayiz demişler sanci açılmayı tetikler ve muayene o zaman olur demisler.