Harika_97 benim bebeğimde dudak yarığı olduğu için her gittiğimde bütünü özellikle ölçüyor geçen 27+5 dim gittiğimde burun ucu ve ölçüsü çok iyi dedi ama ölçüsünü sormadım ama sizinde normal ölçülerde fikrimce sizin de burnunuz küçükse genetik olabilir aslında bazı bebekler fındık burunlu oluyor