Hayıt macununu deneyip olumlu sonuç alan var mı 1 buçuk yıllık evliyim 1 kere kürtaj oldum kalp atışı yok diye 1 yıl olucak neredeyse bundan 4 ay öncede kimyasal gebelik yaşadım her ayı değerlendiriyoruz ama olmuyorr bu macunu çok duymaya başladım kullanıp da faydasını gören varmı acaba