Htccndn Bebeginiz sanırım cok küçük
40 günden sonra dünyaya adapte olmaya başlıyorlar yol yorgunluğu bitiyor :)
Gece gündüzü ögretmeye calısın gece uyansa da ışığı açmayın.
Anne rahmine özlem duyuyor
onu anne karnında hissettirecek şeyler iyi gelecektir.
Aspiratörü açıp kucagınızda gidin bir bakalm susacak mı😇
İki kişi battaniye arasında eski usül sallamak da iyi gelecektir.
Anne karnı gibi sıkışık ve gürültülü yer hoşjna gider
gece sessizliği sevmezler zamana alışacak