Karan ismine karar vermiştik fakat kime söylesem tek seferde anlamayıp tekrar tekrar sorunca açıkçası soğudum. Mert ve Kerem isimleri güzel fakat yakın çevremizde var. Boran da kulağa hoş geliyor . Çok kararsızım , isim yazılı hiçbir şey alamadım yahu erkek ismi bulmak çok zormuş.😃