Cans50 33haftadan beri kireçlenme vardı canım doktorum erken doğumu tetikler dedi şimdide bebeğin gelişimini etkileyebilir dedi haftan müsait olucak zaten dedi sezaryanı ne doktorum nede ben istemiyoruz normal deoğuma zorlıcaz dedi en son öare sezeryan dedi belki suni sancın almadanda gerçeklesebilir dedi