Altı ay önce doğum yaptım kırkım çıktıktan sonra adet oldum arkadaşlar çok düzenli bir şekilde şimdi on gündür adetim gecikti test yaptım negatif. Böyle birsey yaşayan var mı yatin kan testi vericem 😭 duan edin nolur ins bebek yoktur . Rabbim isteyene versin