Sewi Selam kızlar, kızım 4 ay 15 günlük oldu ve iki gündür meme yemiyor üstelik mamasını da çok az tüketiyor.. sizde böyle bir şey oldu mu daha önce sizce nedir sebebi ? Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim
Rabiul Sewi evet böyle yapınca pilates topunda zıplayarak , emzik gösterip biberon vererek ve ya vitamin verdiğim zaman hemen arından vererek kabul ediyordu 1.5 hafta önce yaşadım aynılarını şuan 4 ay 11 günlük
gezentianne Sewi o dönemlerde cok normal ben pilates topunda zıplayarak ya da kucakta yürüyerek emziriyordum sabredip emek vermek gerekiyor düzelecek💕
Sewi Rabiul şimdi 4. Ayın atak desek ilk haftasında zaten çok az yiyordu maması ama memeyi hiç red etmedi şimdi memeyi reddediyor ve mamasını da her yediğinin yarısını yiyor.. ;( ilk bebeğim ve ne yapacağımı bilemiyorum
Rabiul Sewi benim kızım da zaten meme reddi var ben sağıp veriyorum bazen şarkı söylerken kandırıyorum bazen emziği verir gibi gösterip biberonu veriyorum zorda kaldığımı bir sürü çözüm üretiyorsun
Sewi gezentianne evet sütüm az diye mama veriyorum. Biberon kullanıyoruz . Az da olsa sütümü de veriyordum ama iki gündür yemiyor onu da
gezentianne BusraTA Hareket anında daha rahat oluyor bu şekilde işe yarıyor denmişti bende de yaradı bebek rahatlıyor anne karnında gibi hissediyoe
annim_803 Benim oğlumda üç aylıkken yaşadık aç kalmasın mama ver dediler ben mamayı tamamen kesip sütümü vermeye çalıştım acıkınca istemeyerekte olsa yedi çok şükür yirmi aylıkken de sütten kesmek zorunda kaldım meme bağımlısı oldu resmen sizinde geçer sabredin zor bir süreç ama geçecek inşallah