Detaylı ultrasonda beyninde parlaklık, bir böbrekte büyüklük tespit edildi kan testi istedi enfeksiyon varsa bebeğe geçmiş olabilir bunu da en net amniyosentezle öğrenebiliriz enfeksiyon varsa bebeği aldırmanızı öneririm dedi. Üç hafta sonrada geçebilir ama bu test için son haftanız dedi çok korktuk. Özel hastanede prof doktor aynı zamanda perinatoloji uzmanı oluyor ona gittik içimizi rahatlattı böbrekler erkek bebek için sınırın altında bunun için korkmayın dedi beyni içinde çok küçük bir parlaklık görüyorum ama bu kadar sıkıntılı bir sey olacağını düşünmüyorum amniyosentez sonucunda bir şey çıkarsa bebeği aldıracak mısın dedi sonuç çıkana kadar 7 aylık olacak çünkü asla kıyamam, sadece gördüğüm şey biraz suyun fazla bebek bir hafta önden gidiyor yediğine içtiğine dikkat et şeker olabilir dedi ayrıca enfeksiyon için kan testim temiz çıktı sadece ultrason takibini kabuk ettik umarım iki üç hafta sonra geçmiş olur lütfen dua edin benzeri durumda olanlar varsa paylaşırsanız sevinirim 🙏