Dilaraant56 geçmiş olsun öncelikle bence önce doktorunun numarası varsa arayıp yada mesaj atarak sorabilirsin bende serklajlıyım 32+ 5 haftalık olduk çok şükür senin haftalarında bendede aynı durum olmuştu doktoruma mesaj atarak sordum oda serklajdan biraz daha dış tarafta morumsu mavimsi gibi ipten tekrar dikiş atılıyomuş koruyucu gibi düşünebilirsin onlar zamanla düşebilirmiş asıl dikişler kolay kolay düşmezmiş odur muhtemelen benim doktorum öyle olduğunu söylemişti internetten araştırmalarımdada aynı bu durumu yaşayanlarda olmuş muayeneye gittiğimdede asıl dikişlermin yerinde olduğunu görmüştük inşallah seninde öyledir stres yapma bence