Merhabalar
Benım bır oğlum war daha 1,5 yaşında.
Ve hamile olduğumu öğrendım. 8 haftalık. Çocuk doğduğunda benım oğlan tam 2 yaşına basacak.
Çok korkuyorum zor olacak diye.
Bide ıkıncı erkek olsa tam zor olacak.
Sizde durumlar nasıl böyle arka arkaya çocuk olunca çok mu zor olıyor :((
Planda yoktu:(