Bende 1 yıldır kullanıyorum özellikle mutfakta çok büyük iş görüyor. Dolap kapakları ocak fırın aklınıza ne gelirse. Yerleride silerken her odaya ayrı bezle silmek için lastikli kendimce başlık yaptım onu takıp siliyorum. Sanki viledayla temizlenmiyormuş gibi hissediyorum artık. Pencerelerde de pervaz aralarına tutunca pislikler çıkıyor ekstra olarak cam silme aparatını almayı düşünüyorum hayırlısı. Koltuk ve halı silmedim çünkü buhar veriyor sadece sonrası suyu çektirmek gerek gibi kalırsa sünger kokacak gibi hissediyorum. Ama mutfak cam ve yerlerde kesinlikle pişman olmazsınız hatta temizlik hastası eder insanı 😅