İyi geceler kızlar, 19 haftalığım kontrole gittim geçen gün 2 farklı doktorda omur ilikte sıvı birikmesi olduğunu söyledi 6mm ölçtük korkma ama takip gerektirir perinatoloğa gitmen gerekiyor dediler yaşayan var mı acaba bu durumu bilgi verirseniz çok sevinirim