Mzgn Merahaba güzel anneler 😍 Ben 4+5 hamileyim ve her ay evde kendim lazer yapiyorum lazer makinam Braun ipl devam yapabilirmiyim acaba bebege bir zarar verirmi. Bu lazer ayni kuafordekiler gibi isik vermiyor ama size yinede danismak istedim.❤️
Deletedmom2232 Mzgn canım ben zamanında Bimekste braun philips rowentanın epilasyonları satıyordum herkesi uyarıyorduk hamileyken kullanmayın diye ürünün üreticileri merkez bize öyle bilgi verdi çünki radyasyon hepsinde var
Gebeyimm Mzgn ben hamilelikten önce Epilasyon a gidiyordum doktorum devam etme dedi sende sor doktoruna istersen
Mzgn Deletedmom2232 neyapicam 9ay boyunca jiletlemi alsam 😢 cnku tuylerim cok kalin onla cok iyi idare ediyordum
Deletedmom2232 Mzgn ama epilasyona rağmen azalmadımı canım 🙈ben güzellik ve spa merkezine gittim orada yaptırdım bitti komple gebelikte genitalde çıkmaya başladı yukarı ağda yapıyorum alta mecbur jilet🙈
Mzgn Deletedmom2232 azaldi cok sukur ama yinede cikiyor dedigim gibi bu lazer guzelik salondakiler gibi etkili degil.. agda gibi iste ayda bi kere yapiyorsun rahatsin
_seydaa Mzgn benimde var malesef bende kullanmayı bıraktım ve cok zorlanıyorum🥺😭 bazıları zararsız diyo bazıları zararlı emin olamadığım için kullanmıyorum bende canım emzirme döneminde bile sakıncalı diyolar🙄
Sirincili Mzgn ben gidiyordum epilasyona. Doktorum genital bölgeye devam etme diğer bölgelere devam edebilirsin dedi.
Mzgn Sirincili ben ilk 3ay yapmim en iyisi.. sonrasi sadece bacak koltuk alti ve kollar yapim cnku bu isik cok az guzelik salondaki gibi degil
Sirincili Mzgn canım zaten yaptırdığım yer İstanbul da ben bursadayım. Üyeliğimi dondurucam hamilelik dolayısıyla ama bi çözümde bulmam lazım bilmiyorum 🤷🏼♀️ 🤧