dcz bende lokman hekim akay Hastanesi’nde Meryem hanıma başladım. Çok çok fazla araştırarak buraya başladım ve doğum paketi satın aldım. Hem hastane hem doktor hem fiyat açısından baktığımda akay bana çok mantıklı geldi ve doktorumun yorumları çok güzeldi. 3 sefer gittim ve çok güleryüzlü sakin herşeye güzel açıklamalar yapan çok tatlı bir hanımefendi kendisi. Hastaneden de şuanlık memnunum güler yüzlü ve hızlılar genelde. Doğum ve sonrası nasıl olur bilmiyorum ama benim doktorum ve sonrası hastanede doğum için yorumları genelde güzeldi. Araştırarak bende zar zor olsa da kararı aldım doğum paketi satın aldım umarım sonu da güzel olur. Etlik için birşey diyemeyeceğim yüzde 80 kötü idi hem doktor hem hemşire hem hastane hakkında yorumları.