elasevgi Hanımlar merhaba tecrübeli annelere soruyorum doğuma girmeden hemşireye ne vermem lazım bebek için
Seymabalkara elasevgi hastane çıkışı içinden çıkan iç dış zıbın, alt ayaklı don, çorap, bez, battaniye,şapka,eldiven. Ben bunları koydum,
NurZenkin elasevgi hastane çıkışı,zıbın,çorap ,bez 1 adet ,ayaklı don (icine giydirmeleri için kış bebeği çünkü) battaniye,eldiven
hberfin Ben 1 zıbın 1 tulum eldivenli şapkalı takım olarak 1 battaniye mevsime göre 2 adet de bez vermiştim
Seymabalkara Asli98- New born yazıyor paketlerde. Ben New born yani yeni dogan aldım 1 numara minicik 🥹 mecburi sezeryan olacağım ben iki günlük 20 tane koydum ama artsa da eve gider fazla olsun eksik olmasın dedim 😅