adatuna Pandaaa1_ sakinleştirici vurdular panik atak yaşadım sjdndndnne tekrsr doğursam yine spinal olurum orası ayrı hepsi geçiyor bebişinize kavuşuyorsunuz her kavuşma biraz zorludur
EbCey Pandaaa1_ bence de dinlemeyin kimseyi. Ben de erken doğum yaptim ve gercekten çok kötüydü. Oglum 3 yasinda şu anda ve tekrar hamileyim.bo anlari hatirlamak dahi istemiyorum. yoksa surekli dusunursem bunu 2.doğumda komple uyutulmak isteyecegim.
Meliss00 Pandaaa1_ 36 haftada acil sezeryana alındım gitmeden önce kahvaltı yaptığım için 2 saat sonra alabiliriz ameliyata dediler eve geldim duş vs. Derken 2 saat sonra gittim ameliyata aldılar spinal anestezi uygulandı korkutmak istemem ama çok canım yandı daha önce amniyosentezde yaptırdım hatta o iğne karnımdan rahime girmesine rağmen o kadar acılı gelmemişti sonra stresten midem çok bulandı o an seruma iğne vurdular bir zaman sonra geçti mide bulantım tam olarak uyuşmadım söyledim genel anestezi verildi. şuan 56 gün filan oldu sanırım doğum yapalı ama hâlâ özellikle kaburgamın sağ tarafı bel boşluğum en ufak bir ev temizliği olsun ayakta fazla kalmam olsun çok ağrıyor
Pandaaa1_ Ezgi2301 ilk de sezeryan oldm narkozum olmadı acıyı hissetm bı ara bayiltmislar ama 3 saat sürdü ayildigimda yine hissetmeye basladm dikis atılıyordu 14 aylık oğlum var şuan 13 haftalık hamileyim korkuyorum
Selenayderen35 Bence kimsenin doğum hikayesini dinlemeyin çok etkiler piskolojinizi benim hiç güzel bir doğum hikayem yok kızımı sağlıkla aldım kucağıma çok şükür şu an 20 aylık çektiğin sıkıntıları unuttum şimdi korunurken süpriz bir gebelik yaşıyorum 6 haftalık aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ama kimseyi dinlemeyimin lütfwn 🙏🤍🤍sağlıkla kucağınıza alın 🩷
Pandaaa1_ Selenayderen35 bende bakıyorum herkesin ki çok güzel ama bende güzel bı doğum yaşamadım hem korku var hemde biraz üzüntü çünkü diğerleri gibi direk bebeğime eşime odaklanamadm acı çektim sadcee lohusalik da çok zor geçti ztn doğumdan mi neyden piskolojim yerlerdeydi en ufak şeye ağladım hep
Pandaaa1_ adatuna ben ikincide genel düşünüyorum cesaretim yok hiç çünkü birinciden sonra kalmadı bende
maman-es Her doğum kendine özel. İlk sezeryanım aşırı konforluydu, ikincisi facia. Nasip yani yapılabilecek de pek birşey yok. O bebiş bir şekilde dünyaya gelecek, sağlıkla gelsinler 🌷
Pandaaa1_ Meliss00 aynen benimde öyle yaptılar çocuğu çıkarana kadr vermediler hissetm ama sonra dediğiniz gibi uyuttular çok. Korkuyorum daha bı sene geçti tekrar hamileyim bunda ztn şimdiden hamileliğim kötü geçiyor düşük riskim var kanamam oldu ilişki fln yasakladı ama sürekli kasıklarım karnım ağrıyor ilaç verdi başka bişey yok aklım hep doğumda sadece nasıl geçecek onu düşünüyorum bu sefer komple bayılmak istiyorum ama uyandığımda hemen uyuşukluk gecermi bilmiyorum
Meliss00 Pandaaa1_ Beni o anda uyuttular hiçbir işleme başlamadan çünkü bende çok görmüştüm sizin gibi uyuşmadan işleme başlamış olan hamileleri o yüzden çok korkuyordum sürekli herkese uyuşmadığımı söyledim işleme başlamamalarını söyledim en son sonda takarlarken bağırdım hissediyormusun dediler evet dedim doktorum narkoz verin dedi sonrasında bayılmışım. Maalesef ben çıkaramadım bebeğimi 2. Günü vefat etti
Pandaaa1_ Meliss00 Allah rahmet eylesin canım basın sağolsun bende söyledim hissediyorum dedm ama dinlemediler sonra bağırınca ben doktorum da bağırdi kavga etti tanıdık ztn doktorum ama yine de çocuğu çıkartıp bana gösterdiler sonra uyutular ztn elim kolum bağlı bacağımı da başımda brlki 10 15 kişi vardı hep tuttualr beni çok korkuyorum ya gerçekten çok zor yaşamayan beni anlamaz en son çıkacağım gün bı kadın geldi kadın 5 kilo çocuk doğurdu uyusuktu halla geldiğinde geldi bebeğiyle ilgilendi eşiyle sakalastilar işte bebekleri kzidi erkeğe benziyo fln diye çok zoruma gitti ben çıktığımda halla daha acı cektirdiler yok rahmin yukarı çıkmis alirz dediler bastirdilar kum torbası koydular baya uğraştım
Meliss00 Pandaaa1_ Teşekkür ederim sağ salim kavuşmuşsun kimsenin ne söylediği umrunda olmasın herkes konuşur
KurabiyeninAnnesi123 Pandaaa1_ etkilenmek icin soruyorsaniz bence sormayin bu durum herkeste farkli işler baskalarinda kötü geçti diye siznde geçicek diye birsey yok bende sezeryan dogum yaptim 2. Dogumumu yapicam 1 hafta sonra da bebek gbi geçti ilk sezeryanm herkesin doğumu bir olmaz
Pandaaa1_ KurabiyeninAnnesi123 yok hayır etkilenmek için değil yani o narkoz herkese aynı şekilde eşit veriliyor ne farklılığımiz varki olmadı yani onu anlamaya çalışıyorum bişey varsa bidahakine ona göre bende önlemini alırım yani spinal olmam genel olurm
Pandaaa1_ Meliss00 ya aslinda bu hani dinleyip kendimi korkutmak için sormadım ben benim gibi olanalr var mı merak ettim yani herkese aynj şey uygulanırken bizim hissetmemiz yani neden oluyor anlamak için kolay bı şey değil çünkü tabiki ilki öyle oldu ikinciside öyle olucak diye bişey de yok ama merak yani nedenini önemsiyorum daha çok
Meliss00 Pandaaa1_ Evet genel olarak çoğu doğumlarda spinal kolaylık sağlıyor ayrıca çok rahat şekilde yapıp uyuşanlarda oluyor açıkçası sebebini doktora hiç sormadım o sıralar bebeğimin durumundan bunu sormak hic aklıma gelmedi ama 1 ihtimal olarak yemek yemiş olmamdan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum belki bu yüzden tam olarak uyuşma olmamıştır