68pembemavi01 gaz için çok öneriliyor ama ben vermedim güvenemedim, bizim doktorumuz da verme demişti. Ben iki üç aydan sonra vermeyi planlıyordum çok şükür ikinci aydan sonra gaz problemi baya hafifledi gerek kalmadı. Bence hiç değilse 40 çıkmasını beklemek lazım 20 günlük bebeğe kimyon ağır gelir diye düşünüyorum