Selcen Arkadaşlar çok iyi değilim Pazar gününden beri duygusuz mutsuz ümitsiz dolanıyorum Pazar küçük kanamayla gittim Pazartesi bebeği görürüm diye gittim Yok Çarşamba meraktan gittim yine bebek Yok kese var doktorlar pek iyi konuşmuyor sağlıksız olabilir diyor ve ben maalesef 1 hafta daha beklemek zorundayım bu gün 7. Haftaya girdim kendi doktorum ayın 4 gelicek izinden beni bekle kimseye muayne olma dedi kanaman ve ağrın olmadığı taktirde dedi izin alım bir hafta dinlenecem 8. Haftam belli olucak ya bebek yada sonlandırıcak
Tugba1234 Selcen allah yardimcin olsun insallah görürsün sagliklidir bendede gec dollenme olmusdu Adet gore 10 hafta bebege gore 8 hafta Kalp atışlarını iki gun once duydum