Menitaa_ Kızlar 1 ay önce düşük yaptım bir hafta önce de hafif pembemsi bir kanamam olmuştu bugün dışarı çıkınca da öylesine bakayım diye test aldım yaptım ümitsizce ama silik gibi çok emin olamadım resim yüklüyorum bakar mısın yorum yapın kızlar çok panik oldum ya[https://mutluresim.com/images/2024/11/22/1LdMAj.jpeg](https://)
Sule6767 Canım evet gözüküyor ama artımed test sanırım yanıltıcı olabiliyor deniliyor sen yarın başka bir test yap yada imkanın varsa kan ver
Menitaa_ Sule6767 düşük yaptığım sıralar doktordan kaynaklı çok psikolojim bozulmuştu hastane dahi görmek istemiyorum inan nasıl üzerine gideceğim bilmiyorum
Menitaa_ Barabar 1600 dü öğrendiğimde ve bir gün sonrasında 900 e düştü 3 güne hbirşeu kalmaz dedi doktor üzerinden 1 ay geçti düşmemiş midir hala
Barabar Menitaa_ 3 güne birşey kalmaz mi dedi 🤔 Dr daha iyi bilir tabi ama benim kürtajdan sonra değerim hemen düşmemişti belki durumlarimiz farklidir
Berfinkya3 Oyyy hayırlı uğurlu olsun inşallah ben de 1 buçuk ay önce düşük yaptım şuan 5 haftalık hamileyim
Cettochahubas Berfinkya3 merhaba bende 10 gün önce düşük yaptım kaç haftalık düşük yapmıştınız acaba bi de kanamanız ne kadar süre sonra kesilmişti
Menitaa_ Sule6767 öyle yapıcam inşallah heveslenmekte istemiyorum en iyisi dediğin gibi tekrar yapmak
Berfinkya3 Cettochahubas 6 hafta ama gelişmiyordu benim bebiş 6 haftalık 2 mm idi hep. Kanamam bi 10 gün kadar sürmüştü azalarak