Aysegul377 Genel anesteziyle doğum taptım. Üç günlük olduk. İki tane oğlum olmuş oldu.Zorluklara rağmen güzel yanları da var .hepinize hayırlı doğumlar inşallah 🙏🙏🙏🙏
deletedmom734 Aysegul377 Hayırlı olsun analı babalı büyüsün vatana millete ümmete hayırlı insan olsun yavrular💜
Nerm7n Sağlıkla büyüsün oğullarınız. Bahtları yolları açık olsun. Size de Allah yardımcı olsun. Evlat büyütmek zor hele bu zamanda 🙏🏻🧿