Günümüz aynı bende 13+6 oldum bugün 🥰🥰 aynı şekilde 1 haftadır kasık bıçak ağrısı gibi bel ağrım ve aşırıııı gaz sancım var. Perşembe doktora gitmiştim olacak bir kaç hafta bebek hızlı büyümeye başladı yukarı çıkıyor dedi. Kanama olmadığı sürece ağrıdan korkmayın bebek yer açıyor ☺️☺️