pilateslover yani evet çok haklısınız, zaten bir sürü gerekli aşı var rota, menenjit filan devlet bunları karşılamıyor, biz 3 aylık olduk, ben bugün doktorun önerisi ile eczaneden kendim alıp rota ve menenjit yaptırdım baya da pahalı aşılar 🙄 hadi bunları alıyoruz da, hiç değilse karşıladığı aşıların temininde sıkıntı olmaması gerekli