YeniAnne55 Kızlar bugun kontrolum vardı kireçlenme vardı 33haftadan beri şuan 36+6günlüğüz doktorum haftaya yatısını yapabilirim dedi kireçlenme bebegin gelişimi durdurabilir riske armayalım dedi bugun ntsde biraz sancımda çoktı pazartesi kontorle gel yeniden dedi çatı muanenide ozaman yaprız suni sancıyla baslatırız belki gerek bile kalmaz ssuniye dedi küvezde kalırmı dedim haftası için haftan uygun dedi bu aralar moda oldu küvez olayı dedi😂 baska sıkıntısı olursa alınır küveze dedi ama şuanlık bişe gözükmüyo dedi 🙏
Canan_ YeniAnne55 Allah kurtarsin guzelim hic canini skma rabbim hayirlisini nasip etsin , haftan erken degil bence bu haftalarda dogumu normal karsiliyor doktorlar 🥰
YeniAnne55 Canan_ amin canım insallah suni sancı almadan doğumum gerçekleşir tek takıldıgım konu bu👀🤷🏻♀️
Canan_ YeniAnne55 canm hic merak etme suni saci kotu bisey degil, verildiginde direk normal olarak acilma oluyor. Ben hala dogum yapmadim ama ablamdan biliyorum