Churcill -Arzu-76 benim hiç belimde ağrı olmadı direkt karnımdan alt kısımdan başladı ve yaklaşık yarım saatte doğurdum 🫠
-Arzu-76 Churcill yani her doğum uzun saatler hatta yarım gün 1 gün kadar çeker diyemeyiz sancı gelince yarım saat içinde bile gerçekleşebilir diyebiliriz o halde
Churcill -Arzu-76 tabii ki de 🌸 ama sancı süresine bişey diyemem bak ben 2 gün çektim o ağrıyı çünkü 🫠
Mzgnylmz -Arzu-76 ben tam 3 gün kuru sancı cektim her dr gittiğimde 1 cm açılmıştı en son 6 cm olmuş halen gönderiyorlar,suyum patlayınca 30 dk dogurdum