Hasret18ayaz benim de 5 haftalıkken başladı şuan 18 haftalığım hiç kendini üzme. 13 tane iğne kullandım progestan kullandım günde 2 tane hala devam ediyorum fitil şeklinde. İlk başta normal kıpkırmızı regly kanı gibiydi. Ama hemencecik geçmemişti, özellikle senin bu haftalarında da. Ama ben ne yazık ki çok yoğun şekilde korkusunu yaşadığım için sana en güzel tavsiyeyi veriyim, bu durumun en güzel tedavisi kesinlikle yatar pozisyonda olmak. Çünkü yattığında yer çekimini kesiyor oluyorsun, aynı zamanda bebeğin gelişiyor. Bunu net şekilde söyleyebilirim. Mesela bi arkadaşım da lekelenmesi olmuştu iğne verdiler iğneye alerjisi olduğundan kullanamadı ama çok güzel dinlendi şimdi 35 haftalık.
Ayrıca söylemeden asla edemem bu haftalarda yoğun bir duygusallık basıyor insanı hamilelikten dolayı, üstüne bir de kanama olunca ayrıca stresli geçiyor, bu çok normal lütfen tedirgin olma. Kimse beni bu konuda bilgilendirmedi o yüzden hususi sana yazmak istedim iyi hissettirmek için 🥲💖🌸