Ne yürüyüş vs hicbirşey yapmamışdım 14 saat sancı cekip doğurdum cokda kolay olmamışdı acılmam cok yavaş ilerlemişdi ama ilk doğumda normal demişlerdi😅 bu sefer diğer hamileliğime göre malum cocukdan dolayı daha hareketliyim ama yinede öyle spor extra bişi yapmadım bakalım🙄😂 37. Haftama giricem bendeki rahatlık😅