28 haftalık gebeyim 3 haftadır kulağımda nabız sesi duyuyorum.kalbim kulağımda bazende sanki boğazımda atyor.çok sinir bozucu rahatsız edici birşey.uzanınca geçiyor özellikle ayağa kalktığımda çok artıyor varmı böyle olan 😔 tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor.lütfen rahatlacak birşey söyleyinn