Ah ben 11+4 oldum ama 8 den itibaren neler çektim Allah bilir öldüm öldüm dirildim elmayı kabuklu yediğimiz zaman mide bulantısı yapar diye okumuştum internette hamileler şeftali elma gibi meyveleri soyup yemesi daha iyi olur yazıyordu.Yağlı yiyeceklerden,yemeklerden uzak durmaya çalış ben derin derin nefes alıp veriyodum biraz olsa diniyodu kusmak istemiyordum çünkü artık yoğurt çok iyi geliyor su içerken de yudum yudum iç suyu da bianda içince mide bulantısı yapıyor bende kraker leblebi falan asla kesmiyor 😂 Allah yardımcın olsun ha bide kokulu ortamlarda da durma 💖