Merhaba arkadaşlar, bu gönderiyi zamanında benim durumumda olanlar varsa Umutlarını kaybetmesin diye paylaşıyorum çünkü ben düşük amh olduğumu öğrendiğimde her yerde benim gibi olan insan varmı ki diye arıyordum 😊
2024 Haziran ayında korunmayı bırakmadan önce öylesine bir kadın doğum hekimine gittim ve galiba yaşımdan dolayı 31 yaşındayım AMH testi istedi. Ben de bugüne kadar hiç duymamıştım bu testi normal kan testi gibi yaptık geçtik. Ertesi gün doktor aradı ve AMH seviyen 0,75 çıkmış çok düşük sen yine de çocuk dene ama aşılama yada tüp bebek gerekebilir dedi ve dünyam başıma yıkıldı. Daha 2 yıllık evliydim ve aklıma bu ihtimal gelmemişti bile..
ilk şoku atlatınca bende sürekli böyle forumlarda Google da napabilirim vs diye artık psikopatlık seviyesinde araştırma yapmaya başladım bunun üstüne birde eşimin akrabaları her gördüklerinde çocuk yok mu artık yapın fln filan böyle sanki benim yaramın üstüne konuşuyorlardı.
Ben ovulssyon testleri aldım psikopat gibi test yapıyordum gün saat ayarlıyordum eşim bile korkuyordu benden 3 ay böyle geçti 😂😂 sonra pes ettim Ekim ayında bıraktım tüm testleri artık ilerde tüp bebek yaparım fln dedim kesin emin oldum hamile kalamayacağıma 😃😃
Çok uzattım biliyorum sonuca gelirsek 1 ekimde adet oldum normal şekilde 30 günde bir döngüm 31 ekimde tamamen öylesine evde test var diye denedim sadece ertesi gün adet olacaktım zaten karnım da ağrıyordu çok eminim. Testin sonucuna bakmadım bile o kadar umudum yoktu sonra tesadüfen banyoyu topluyordum gözüme çarptı çift çizgi 😁😁 şoka girdim hemen bir daha test yaptım aynısı çıktı işte eşimi aradım vs vs şimdi 7+2 deyiz çok şükür
Yani demem o ki umut her zaman vardır önemli olan sizin biraz da olsa rahat olmanız. Benım yaşadığım gibi 3 ayı kendime zehır ettım siz etmeyin diye yazıyorum 😊😊