Bende bugün 7+6 hamileyim ve gecen hafta ücüz oldugunu ögrendik. 2 kese mevcut. Simdiden cok korkuyorum, gelisiceklermi, nasil dogucaklar, küvezde kesin kalirlar diye düsünüyorum buda beni mahfediyor. Cok erken gelmelerinden korkuyorum. Allah en hayirlisi neyse herkese ve hepimize onu nasip etsin insallah.