SSenaaa oğlum 5 aylıkken Anka hastanesinde sünnet ettirdik ama bin pişman olduk.. özel hastanelerin çoğunda aynı sıkıntı oluyor çocuğun aç olmasını istiyorlar ama bebek bu anlamıyor ki, acıdan ziyade açlıktan çok ağlattılar oğlumu.. gazikentte bahsettiğiniz sünnetçiye ablam 3 oğlunu da sünnet yaptırdı hep de memnun ayrıldılar 🌸 tavsiyem hastanede yaptırmayın sünnetçiler daha iyisini yapıyor