Arkadaşlar 21+3. Haftadayım bu zamana kadar üç kere yaşadım bu durumu sürekli büyük abdestim var gibi hissediyorum gidiyorum yok ve çok acılı bi ağrısı oluyor. Sanki vajinam da üşüyor gibi hissediyorum . Sıcak su koyuyorum biraz makatıma rahatlıyor gibi oluyor şimdi yine bu durumu yaşıyorum bunu yaşayan var mı basur daha önce olmadım ve nasıl bir şey bilmiyorum böyle bir şey mi? Kan gelmesi gerekmiyor mu basur olunca?