Kızlar merhaba iyi geceler benim ilk gebeliğim 11 haftalık gebeyim bugün doktora gittim sağlıklı ve güzel olduğunu söyledi bir sıkıntı olmadığını söyledi fakat önümüzdeki hafta ikili test yaptıracağım bunun için çok telaşlıyım kafama çok takıyorum çünkü bir çok arkadaşım yaptırmış ve bebekleri sağlıklı doğmuş ama hep down sendromlu ya da başka bir şey demişler hastalıklı demişler böyle diyecekler diye çok korkuyorum aslında yaptırmayı hiç istemiyorum ama doktorum yaptır diyecek büyük ihtimalle özele gidiyorum sırf sezeryan için
Normal doğumdan korkuyorum çünkü bu yüzden sırf özele tercih ettim ilk gebeliğim çok tecrübesizim kızlar yardımcı olun