SedAbdurrahmanBeyter 30 haftalık hamileyim bebeğimin sol böbreğinde pylektazi izlendi 20 gün önce de ayrıntılı ultrason çekilmiştim orda hiç öyle bişey çıkmadı. Aranızda böyle bi durum olan var mı
BayanYaman SedAbdurrahmanBeyter konu hakkında bi bilgim yok ama çok geçmiş olsun Allah şifa versin canım 🙏
nazenin SedAbdurrahmanBeyter ben de 20 haftalikken bebegin iki bobreginde de genisleme oldugu soylendi doguma kadar ilerlemez insallah diye umut ediyorum. Tek tarafli oldugunda genellikle kendiliginden duzeliyormus bir de erkek cocuklarda daha yaygin oldugunu biliyorum. Allah bebislerimizi saglikli bi sekilde kucagimiza almayi nasip etsin bizlere insallah seninki de kendiliginden geçer
SedAbdurrahmanBeyter nazenin aminn inşallah bende genişleme izlenmedi diyo sadece 6 mm izlenmiş kızım olacak benimde inşallah ilerlemez canm 🙏🏻
nazenin SedAbdurrahmanBeyter hic korkma o zaman canim 10 mm ye kadar normal kabul ediyolar.Benim bebisimde kiz birazdan gormeye gidicem bakalim merak icindeyim genislik artmis mi artmamis mi diye dualarina benim yavrumu da ekle 😀
SedAbdurrahmanBeyter Allah’ım korusun bebeklerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🙏🏻 Kaç haftalıksın peki şuan canm ☺ nazenin
nazenin SedAbdurrahmanBeyter Amin canim ben her gece yasin okuyup duami ederim tüm bebislere ben su an 23 +3 um sen
nazenin SedAbdurrahmanBeyter Amin canim ben her gece yasin okuyup duami ederim tüm bebislere ben su an 23 +3 um sen
SedAbdurrahmanBeyter nazenin ben 29 haftanın içindeyim ama ultrasonda 30 hafta içinde gözüküyor bi hafta önde gidiyo heralde
nazenin SedAbdurrahmanBeyter benimkide 4 gun geride cikti bobrekleri kuculmus ama ona sevindim masallah diyeyim nasil besleniyosun😀
SedAbdurrahmanBeyter Ay maşallah canm ya çok sevindim ☺ Muz kivi elma portakal ceviz süt çok tüketiyorum sebze yemekleri salatalar yiyorum balık yiyorum haftada bir defa böyle canm ama muz ceviz çok önemli onları ihmal etme 😉
nazenin SedAbdurrahmanBeyter sagol canim. süt hic icemiyorum ilk aylarda bi tiksindim cevizle sutten cevizi yemeye basladim daha yeni bunlar haric cok dikkat ediyorum bende bakalim bi dahaki kontrole kadar ne olacak her doktora gittigimde strese giriyorum ben zaten😀eskiler iyiymis