Smh22 cnm kardiyoloji ye randevu almanı tavsiye ederim. Endişelenme tabii ki ama takibini de yaptır. 14-9/15-10 özellikle 20. Haftadan sonra gebelik zehirlenmesine ve protein kaçağına neden olabiliyor. İlaçla kolay bir şekilde gerekirse önünü alabiliyorlar. Bu yüzden mümkünse kardiyoloji doktoru, değilse de kendi kadın doğum doktoruna görünmeni tavsiye ederim. Sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah 🌸