Durugibi Şimdi ben yeni hamile kaldım kese oluşmuş bebeğin inşallah kalp atışını cuma duyacak Allah’ın izniyle 🤲🏻 sorum şu ben bu Kore serumlarından olan leke gidericiyi kullanıyorum ve garnierin kömür serumunu bir sorun teşkil eder mi acaba