Selam kızlar , 30 haftama kadar toplamda 4 kilo aldım bebeğimin gelişimi de ilerdeydi. 1 aydık öksürük vardı bu hafta gripe döndü ve yatak döşek 3 gün yattım hastahaneye gittim kanımda enfeksiyon çıktı boğazımda iltihap ilaç başladım evde yatıyorum 1 hafta oldu dün eczaneye gittiğimde tartıldım ki 4 kilo vermişim inanamadım, dedim İnş tartı bozuktur doktor kontrolüme 1 hafta var. Inş bebeğimin sağlığı iyidir normal mi son aylarda kilo vermek İnş bebeğim kilosu iyidir